Regulamin płatności online
Regulamin świadczenia usług i płatności online
Regulamin określa zasady płatności za zakupione towary/usługi w firmie Jedzenia.pl Sp. z o.o.
Definicje:
-Regulamin - niniejszy regulamin płatności online za pośrednictwem strony internetowej.
-Firma: Jedzenia.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 51-163 przy ul. Kromera 23F, NIP 895 225 48 12
– Usługi/towary przedstawione w ofercie firmy na stronie internetowej www.jakwdomu.pl bądź w indywidualnej ofercie dla Kupującego.
-Kupujący – osoba, która dokonała zakupu towarów lub usług Firmy.
-
Sprzedaż usług prowadzi Firma.
-
Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Firmą zostaje zawarta w przypadku
-
złożenia przez Kupującego zamówienia na adres e-mail biuro@jedzenia.pl, lub przez stronę internetową. W zamówieniu Kupujący winien wskazać następujące dane: dane osoby kupującej i umówioną usługę/towar oraz cenę.
-
uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym on-line, BLIK, kartą płatniczą za pomocą systemu PayU.pl, poprzez wysłany link przez Firmę na podany przez Kupującego adres e-mail.
-
otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail, przesłanego z systemu PayU.pl.
-
Przed skorzystaniem z procesu zakupu usług/towarów, Kupujący powinien zapoznać się z Regulaminem znajdującym się na stronie internetowej www.jedzenia.pl. Złożenie zamówienia na adres biuro@jedzenia.pl jest równoznaczne z akceptacją jego treści.
-
Firma nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego PayU.pl.
-
Ceny usług i produktów zawierają podatek VAT.
-
Warunkiem realizacji usługi jest dokonanie płatności (Kupuję z obowiązkiem zapłaty PayU.pl). Płatność uznaje się za dokonaną z momentem otrzymania przez Firmę informacji o ustanowieniu nowej transakcji w serwisie Przelewy24 i wpływie środków na rachunek Przelewy24.
-
W celu otrzymania faktury VAT Kupujący powinien zgłosić ten fakt na adres e-mail biuro@jedzenia.pl podając dane do faktury VAT.
-
Firma nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego nieprawdziwych lub błędnych danych w złożonym zamówieniu.
-
Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, rezerwującemu przyjęcie urodzinowe nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
-
Administratorem danych przekazanych przez Kupującego jest Firma.
-
Celami zbierania danych są zawarcie i wykonanie umowy (art. 6 ust.1 lit.b RODO), wykorzystanie ich do celów księgowych (art. 6 ust.1 lit. c RODO) oraz w wyjątkowych sytuacjach ustalenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
-
Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji płatności.
-
Odbiorcą podanych danych przez Kupującego mogą być upoważnieni pracownicy Firmy.
-
Dane są przechowywane do momentu upływu okresów wynikających z przepisów podatkowych oraz przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych.
-
Każdemu Kupującego przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
-
Reklamacje dotyczące zamówienia i jakości produktów należy składać w formie elektronicznej na adres biuro@jedzenia.pl niezwłocznie po dostarczaniu zamówienia. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem 13 kwietnia 2023r.
-
Wszystkie dane kontaktowe opublikowane są na stronie www.jedzenia.pl Wycena usług/towarów znajduje się na stronie www.jedzenia.pl.pl lub przygotowywana jest indywidualnie. Firma zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie świadczonych usług/towarów umieszczonych na stronie www.jedzenia.pl
-
Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.jedzenia.pl .
Reklamacje
-
Reklamacje Płatności przyjmowane są telefonicznie PayU.pl numer kontaktowy to: 61 628 45 05 i winny zawierać: adres e-mail Płatnika, numer Płatności, kwotę Płatności, nazwisko i imię właściciela konta bankowego (karty płatniczej), datę Płatności oraz nazwę banku, na konto którego skierowana została płatność Płatnika (w przypadku płatności kartą płatniczą – nazwa karty).
-
Serwis PayU.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż 30 dni. Czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji , nie dłużej jednak niż do 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.
-
Szczegółowe informacje dotyczące trybu wnoszenia i rozpatrywania reklamacji można sprawdzić na stronie https://poland.payu.com/2021/01/18/reklamacja-chargeback/
-